happy logo loading animation

Условия за ползване

на Хепинес ЕООД

ОБЩИ УСЛОВИЯ ЗА ПОЛЗВАНЕ НА САЙТ 

 

Настоящият документ съдържа Общите условия на договора за ползване на предоставяните от „ХЕПИНЕС” ЕООД услуги посредством уебсайт за онлайн поръчки „www.dostavka.happy.bg” („Общите условия”) и урежда отношенията между „ХЕПИНЕС” ЕООД и всеки един от потребителите на уебсайта www.dostavka.happy.bg. 

 

І. ДЕФИНИЦИИ 

 

При тълкуването и прилагането на настоящите Общи условия използваните термини и изрази ще имат следното значение: 
1.1. „IP Адрес” („IP address”) е уникален идентификационен номер, асоцииращ устройство, Интернет страница или ресурс на потребителя, по начин, който позволява локализирането им в глобалната Интернет мрежа. 
1.2. „ХЕПИНЕС” ЕООД, (наричани по-долу ХЕПИ), е търговско дружество с ЕИК: 103279218, със седалище и адрес на управление: гр. Варна, ул. „Роза” № 25, и адрес за кореспонденция: гр. Варна, бул. „Цар Освободител” № 25, х-л „Орбита”, тел.: (+359) 0700 19 000, e-mail: delivery@happy.bg, което предоставя услугите, предмет на настоящите Общи условия, посредством администрираният от него сайт: http://dostavka.happy.bg. 
1.3. dostavka.happy.bg/Уебсайтът dostavka.happy.bg е уебсайт посредством който на ПОТРЕБИТЕЛИТЕ се предоставя възможност за закупуване и доставка на храна до посочен от тях адрес. 
1.4. „Електронна препратка” е връзка, обозначена в определена Интернет страница, която позволява автоматизирано препращане към друга Интернет страница, информационен ресурс или обект чрез стандартизирани протоколи. 
1.5. „Злоумишлени действия” са действия или бездействия, нарушаващи Интернет етиката или нанасящи вреди на лица, свързани към Интернет или асоциирани мрежи, включително, но не само изпращане на нежелана поща (SPAM, JUNK MAIL), препълване на каналите (FLOOD), получаване на достъп до ресурси с чужди права и пароли, използуване на недостатъци в системите с цел собствена облага или добиване на информация (HACK), извършване на действия, които могат да бъдат квалифицирани като промишлен шпионаж или саботаж, повреждане или разрушаване на системи или информационни масиви (CRACK), изпращане на „троянски коне” или предизвикване инсталация на вируси или системи за отдалечен контрол, смущаване нормалната работа на останалите потребители на Интернет и асоциираните мрежи, както и извършване на каквито и да било действия, които могат да се квалифицират като престъпление или административно нарушение по българското законодателство или по друго приложимо право. 
1.6. „Интернет страница” е част от уебсайт, която може да е съставна или обособена. 
1.7. „Информационна система” е устройство или система от свързани устройства, което или някое от които е предназначено да съхранява, изпраща или получава електронни документи. 
1.8. „ПОТРЕБИТЕЛ” е всяко лице с навършени 18 години, което ползва които и да е от предоставяните през колцентър HAPPY DELIVERY и уебсайта dostavka.happy.bg услуги и ресурси. 
1.9. „Потребителски профил” е обособена част в dostavka.happy.bg, съдържаща информация за потребителя, предоставена от него при регистрацията му и съхранявана от dostavka.happy.bg, като достъпът до потребителския профил се осъществява чрез въвеждане на потребителско име и парола. Профилът дава възможност на потребителя да разглежда и редактира данните, въведени при регистрацията, да има достъп до личната си пощеска кутия, да променя паролата си за достъп, да се абонира, съответно да се откаже от абонамента, за получаване на информационен бюлетин и др. 
1.10. „Потребителско име” е избран от потребителя уникален код от букви и/или цифри, посредством които той се индивидуализира в dostavka.happy.bg 
1.11. „Парола” е избран от потребителя код от букви и/или цифри, който заедно с потребителското име индивидуализира същия. 
1.12. „Потребителско съдържание” е всякакви данни, информация, текст, мненията и коментарите и блога, които ПОТРЕБИТЕЛЯТ разполага на dostavka.happy.bg с оглед те да бъдат достъпни чрез Уебсайта dostavka.happy.bg за всички останали ПОТРЕБИТЕЛИ. 
1.13. „Сървър” е устройство или система от свързани устройства, на което или на някое от които е инсталиран системен софтуер за изпълняване на задачи във връзка със съхраняване, обработка, приемане или предаване на информация. 
1.14. „Уебсайт” е обособеното място в глобалната Интернет мрежа, достъпно чрез своя унифициран адрес (URL) по протокол HTTP или HTTPS и съдържащо файлове, програми, текст, звук, картина, изображение, електронни препратки или други материали и ресурси. 
1.15. „Блог” е Уебсайт, чието съдържание редовно бива допълвано с коментари, описания на събития, файлове и други информационни материали, представени в хронологичен ред. 
1.16. „Случайно събитие” е непредвидено към момента на сключването на договора обстоятелство от извънреден характер, което прави изпълнението му обективно невъзможно. 
1.17. „Търговски съобщения” са рекламни или други съобщения, представящи пряко или косвено стоките, услугите или репутацията на лице, извършващо търговска или занаятчийска дейност или упражняващо регулирана професия. 

 

ІI. ПРЕДМЕТ НА ДОГОВОРА 

 

2.1. ХЕПИ, чрез Уебсайта dostavka.happy.bg предоставя в режим on-line на ПОТРЕБИТЕЛЯ предвидените в тези Общи условия услуги („Услугите”), при стриктно спазване от страна на последния на определените в тези Общи условия изисквания. 
2.2. Част от Услугите на Уебсайта dostavka.happy.bg се предоставят на всички ПОТРЕБИТЕЛИ без да е необходима предварителна регистрация. Такива са, без да се ограничават до: достъп до и използване, при спазване правилата на настоящите Общи условия, на разнообразни информационни ресурси, достъпни посредством Уебсайта dostavka.happy.bg – новини, забавни публикации, промоции, календар с информация за предстоящи събития, обучения и семинари, каталог с електронни връзки към български и чуждестранни сайтове или друго предоставено от dostavka.happy.bg съдържание, както и Потребителско съдържание, публикувано на Уебсайта dostavka.happy.bg; 
2.3. Използването на част от Услугите на Уебсайта dostavka.happy.bg е възможно само след предварителна регистрация, създаване на Потребителски профил на ПОТРЕБИТЕЛЯ и въвеждане на потребителското име и паролата. 
2.4. Отношенията между ПОТРЕБИТЕЛИТЕ и dostavka.happy.bg във връзка с предлагането, осъществяването на достъп и използването на платени услуги посредством Уебсайта www.dostavka.happy.bg се уреждат съгласно правилата, описани в Общите условия за ползване на съответните платени услуги, достъпни през Уебсайта dostavka.happy.bg. 

 

ІІІ. ПРИЛОЖНО ПОЛЕ. СЪГЛАСИЕ С ОБЩИТЕ УСЛОВИЯ 

 

3.1. Настоящите Общи условия се прилагат в отношенията с ПОТРЕБИТЕЛИТЕ, извършили регистрация на Уебсайта dostavka.happy.bg („регистрираните ПОТРЕБИТЕЛИ”). Настоящите Общи условия се прилагат съответно и в отношенията с ПОТРЕБИТЕЛИТЕ, които не са извършили регистрация на уебсайта dostavka.happy.bg („нерегистрираните ПОТРЕБИТЕЛИ”), като техните права са ограничени до ползване на услугите, описани в т. 2.2. 
3.2. Текстът на настоящите Общи условия е достъпен в Интернет на интернет страница с адрес http:// dostavka.happy.bg по начин, който позволява неговото съхраняване и възпроизвеждане. Електронна препратка към Интернет страницата, съдържаща текста на настоящите Общи условия, е разположена на всяка страница от Уебсайта dostavka.happy.bg. С всяко ползване на услугите и ресурси на Уебсайта dostavka.happy.bg, включително с отварянето на Интернет страница от Уебсайта dostavka.happy.bg, както и чрез натискане на електронна препратка от заглавната (началната) или която и да е друга Интернет страница на Уебсайта dostavka.happy.bg, ПОТРЕБИТЕЛИТЕ декларират, че са запознати с настоящите Общи условия, съгласяват се с тях и се задължават да ги спазват. 
3.3. За да може да използва услугите по т. 2.3. на настоящите Общи условия, ПОТРЕБИТЕЛЯТ трябва предварително да се регистрира, като попълни съответната електронна форма за регистрация, достъпна в реално време (on-line) в Интернет на страницата http://dostavka.happy.bg . 
3.3.1 В процеса на регистрация, чрез отбелязване в полето "Съгласен съм с Общите условия на dostavka.happy.bg и натискане на виртуалния бутон "Регистрация", ПОТРЕБИТЕЛЯТ, съответно родителят или настойникът на ПОТРЕБИТЕЛЯ, извършва изрично електронно изявление по смисъла на Закона за електронния документ и електронния подпис, с което декларира, че е запознат с настоящите Общи условия, приема ги, съгласява се с тях и се задължава да ги спазва. 
3.3.2 С регистрирането си ПОТРЕБИТЕЛЯТ получава достъп до всички предлагани от dostavka.happy.bg услуги. При попълване на формата за регистрация ПОТРЕБИТЕЛЯТ, е длъжен да предостави пълни и верни данни относно самоличността си, съответно личността на ПОТРЕБИТЕЛЯ, и другите изискуеми от електронната форма на dostavka.happy.bg данни, както и да ги актуализира незабавно при всяка тяхна промяна. ПОТРЕБИТЕЛЯТ, гарантира, че данните, които предоставя в процеса на регистрация, са верни, пълни и точни и при промяна на последните ще ги актуализира своевременно. 
3.3.3 При непредоставяне на изискваните в регистрационната форма лични данни, dostavka.happy.bg има право да откаже регистрацията. 
3.3.4 В случай на предоставяне на неверни данни или неотразяване на настъпилите промени, dostavka.happy.bg има право да прекрати или спре незабавно и без предизвестие предоставянето на Услугите, както и поддържането на регистрацията му. В този случай прекратяването на предоставянето на Услугите се счита за автоматично прекратяване на договора. 

 

ІV. ПОТРЕБИТЕЛСКО ИМЕ И ПАРОЛА. ПОТРЕБИТЕЛСКИ ПРОФИЛ 

 

4.1. При регистрацията си ПОТРЕБИТЕЛЯТ посочва потребителско име и парола. Ако потребителското име не е вече заето, ПОТРЕБИТЕЛЯТ получава потребителското име и паролата, които е заявил. Чрез тях ПОТРЕБИТЕЛЯТ получава достъп до Потребителския си профил, както и възможност да ползва Услугите по т. 2.3. 
4.2. Потребителското име представлява уникален код от букви, цифри и знаци, посредством които ПОТРЕБИТЕЛЯТ се индивидуализира при ползването на Услугите по т. 2.3. dostavka.happy.bg не проверява и не носи отговорност за съвпадението на потребителското име с името на ПОТРЕБИТЕЛЯ, за това дали то засяга права на трети лица и в частност право на име или други лични права, право на търговско наименование (фирма), право на запазена марка или други права на интелектуална собственост. 
4.3. Паролата представлява код от букви, цифри и знаци, който заедно с потребителското име служи за достъп до определен потребителски профил.

4.5. ПОТРЕБИТЕЛЯТ е длъжен да не прави достояние на трети лица паролата си или тайните въпрос и отговор и да уведомява незабавно dostavka.happy.bg в случай на неправомерен достъп, както и при вероятност от такъв. ПОТРЕБИТЕЛЯТ е длъжен да полага всички грижи и да предприема необходимите мерки, които разумно се налагат, с цел опазване на паролата си и на тайните въпрос и отговор и носи пълна отговорност за всички действия, които се извършват от него или от трето лице чрез използването им. 
4.6. Потребителският профил представлява обособена част от Уебсайта dostavka.happy.bg, съдържаща информация за регистрирания ПОТРЕБИТЕЛ, предоставяна в процеса на регистрация и съхранявана на сървър на dostavka.happy.bg. Чрез потребителския си профил ПОТРЕБИТЕЛЯТ може да използва, настройва, активира или дезактивира използването на различни услуги по т. 2.3. на dostavka.happy.bg, да управлява разположено от него на сървър на dostavka.happy.bg Потребителско съдържание, да актуализира данните, предоставени при регистрацията си, да променя паролата си и тайните въпрос и отговор, да прекрати регистрацията си в dostavka.happy.bg и др. 
4.7. За да получи достъп до платените услуги на Уебсайта dostavka.happy.bg, ПОТРЕБИТЕЛЯТ следва да извърши регистрация на обозначена за това Интернет страница или други действия, съгласно изискванията на посочените на страницата Общи условия за ползване на съответната платена услуга. 
4.8. Всеки ПОТРЕБИТЕЛ може да има само един активен потребителски профил. Забранява се регистрацията под измислено име или под чуждо име (под чужда самоличност). dostavka.happy.bg може да откаже регистрацията на лице, за което получи информация, че посочва неверни или чужди данни.

 

V. СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОРА 

 

5.1. Договорът между страните поражда действие от момента на постигане на съгласие, обективирано по начина, посочен в т. 3.2 или т. 3.3.1. 
5.2. Договорът се сключва на български език. 
5.3. Договорът има действие: 
а) За нерегистрираните ПОТРЕБИТЕЛИ – до преустановяване на ползването на Услугите по т. 2.2.; 
б) за регистрираните ПОТРЕБИТЕЛИ – за неопределен срок от регистриране на ПОТРЕБИТЕЛЯ до прекратяването на договора по реда, предвиден в настоящите Общи условия. 

 

VІ. ПРОМЕНИ В ОБЩИТЕ УСЛОВИЯ 

 

6.1. С оглед периодичното допълване и модификации на Услугите, тяхното усъвършенстване и разширяване, както и във връзка с възможни законодателни промени, които рефлектират върху тях, Общите условия могат да бъдат променяни едностранно от ХЕПИ. Тази промяна може да се извършва и при изменение на вида, естеството или технологията на предоставяните Услуги, при прекратяване предоставянето на определени Услуги, както и при изменение в икономическите условия. 
6.2. При извършване на промени в Общите условия, ХЕПИ ги довежда до знанието на ПОТРЕБИТЕЛИТЕ чрез публикуването им на Уебсайта dostavka.happy.bg. ХЕПИ предоставя на ПОТРЕБИТЕЛИТЕ двуседмичен срок да се запознаят с промените в Общите условия, след което те влизат в действие. 
6.3. Тези Общи условия, както и бъдещи изменения в тях, се прилагат и за заварените регистрирани ПОТРЕБИТЕЛИ към датата на влизането им в действие. В срока по т. 6.2. те имат възможността да заявят чрез изпращане на съобщение до ХЕПИ, че отхвърлят промените. В случай, че изявление за отхвърляне на промените не бъде получено от ХЕПИ, се счита, че ПОТРЕБИТЕЛЯТ е обвързан от тях. Заявяването от страна на регистриран ПОТРЕБИТЕЛ, че не е съгласен с промените в Общите условия, ще води до автоматично прекратяване на договора между ПОТРЕБИТЕЛЯ и ХЕПИ за ползване на услугите, предоставяни чрез Уебсайта dostavka.happy.bg, при което ХЕПИ има право да спре незабавно достъпа на съответния ПОТРЕБИТЕЛ до потребителския му профил, да прекрати регистрацията му и да изтрие от сървърите си цялото разположено от него Потребителско съдържание. 

 

VІІ. ПРАВА И ЗАДЪЛЖЕНИЯ НА ПОТРЕБИТЕЛЯ 

 

7.1. ПОТРЕБИТЕЛЯТ сам осигурява необходимото му за ползването на предоставяните от ХЕПИ услуги клиентско оборудване (крайни устройства за достъп до Интернет и съответни софтуерни приложения) и достъп до Интернет. 
7.2. ПОТРЕБИТЕЛЯТ има право на достъп в режим on-line до Услугите, предоставяни чрез Уебсайта dostavka.happy.bg, при спазване на условията и изискванията за достъп, определени от ХЕПИ. 

7.4. ПОТРЕБИТЕЛЯТ се задължава при ползване на предоставяните от ХЕПИ услуги да не зарежда, разполага на сървър на ХЕПИ и да не прави достояние по какъвто и да било начин на трети лица Потребителско съдържание – информация, данни, текст, съобщения, както и всякакви други материали или електронни препратки към материали: 
а. противоречащи на българското законодателство, приложимите чужди закони, настоящите Общи условия, Интернет етиката, правилата на морала и добрите нрави; 
б. съдържащи насилие (включително насилие над животни), агитация към насилие , унижение на човешкото достойнство, заплаха за живота и телесната неприкосновеност на човека; 
в. с порнографско или открито сексуално съдържание; 
д. съдържащи ясно различими тела на жертви от катастрофи и други тежки инциденти; 
е. обиждащи дадена религия или съдържащи религиозна агитация; 
ж. представляващи търговска или служебна тайна или друга конфиденциална информация; 
з. които са обект на право на интелектуална собственост на трети лица, освен със съгласието на титуляра на правото; 
и. нарушаващи каквито и да било имуществени или неимуществени права или законни интереси на трети лица; 
й. пропагандиращи дискриминация, основана на пол, раса, образователен ценз, възраст и религия или проповядващи фашистка, расистка или друга недемократична идеология; 
к. накърняващи доброто име на другиго и призоваващи към насилствена промяна на конституционно установения ред, към извършване на престъпление, към насилие над личността или към разпалване на расова, национална, етническа или религиозна вражда; 
л. съдържащи информация, подтикваща към или улесняваща извършването на терористична дейност; 
м. съдържащи информация за чужди пароли или права за достъп без съгласието на техния титуляр, както и софтуер за достъп до такива пароли или права; 

7.5. ПОТРЕБИТЕЛЯТ се задължава при ползване на предоставяните от ХЕПИ услуги: 
а. да не извършва злоумишлени действия по смисъла на настоящите Общи условия; 
б. да уведомява незабавно ХЕПИ за всеки случай на извършено или открито нарушение при използване на предоставяните услуги; 
в. да не се представя за друго лице; 
д. да не използува методи, водещи до принудително зареждане на нежелано от Интернет-потребителите съдържание ("pop-up", "blind link" и други подобни). 

7.6. ПОТРЕБИТЕЛЯТ има право по всяко време по своя собствена преценка да прекрати използването на предоставяните от ХЕПИ Услуги, като дезактивира предоставянето им от Потребителския си профил или друга посочена за целта интернет страница или прекрати регистрацията си на Уебсайта dostavka.happy.bg, съответно преустанови използването на Услугите по т. 2.2. От момента на прекратяване на регистрацията, а за нерегистрираните ПОТРЕБИТЕЛИ – от момента на преустановяване ползването на услугите по т. 2.2., договорът между страните се счита за автоматично прекратен, а ХЕПИ спира достъпа на съответния ПОТРЕБИТЕЛ до Потребителския му профил и има право да спре достъпа до и да изтрие от сървърите си цялото разположено от него Потребителско съдържание в съответствие с т. 14.2. от настоящите Общи условия. Дезактивирането на предоставяне на определени Услуги не води до прекратяване на договора. 
7.7. ПОТРЕБИТЕЛЯТ може да осъществява достъп до и да използва каквото и да било съдържание, публикувано на Уебсайта dostavka.happy.bg, включително до Потребителско съдържание, единствено за лично ползване с нетърговски цели при спазване изискванията на настоящите Общи условия. 
7.8. ПОТРЕБИТЕЛЯТ се задължава да не осъществява и да не се опитва да придобива неоторизиран достъп до предоставяните от dostavka.happy.bg услуги чрез прихващане и използуване на чужди пароли или каквито и да било други методи, да не заобикаля, поврежда или по друг начин да не смущава нормалната работа на технически или софтуерни приложения на Уебсайта dostavka.happy.bg, които предотвратяват или ограничават достъпа до чужди електронни пощенски кутии, административни панели, компютърни системи и мрежи, свързани с предоставяните услуги. 

 

VIII. ПРАВА И ЗАДЪЛЖЕНИЯ НА ХЕПИ

 

8.1. ХЕПИ се задължава да полага дължимата грижа за предоставяне на възможност на ПОТРЕБИТЕЛЯ за нормално ползване на Услугите. 

Политика за приемане и удовлетворяване на рекламации на HAPPY DELIVERY 

Ние, HAPPY DELIVERY, обещаваме, че ще бъдем пред Вашата врата с поръчката Ви в рамките на срока, който е обявен, когато сте заявявали Вашата поръчка. 

НИЕ, HAPPY DELIVERY се ангажираме да доставим поръчката Ви до 75 мин.

При висока натовареност, водеща до временно затруднение за HAPPY DELIVERY да спази посоченото време за доставка в района, където се намира адреса за доставка на ПОТРЕБИТЕЛЯ, HAPPY DELIVERY има право да откаже приемането на поръчката, като уведомява своевременно ПОТРЕБИТЕЛЯ, че поръчката му не може да бъде приета.

HAPPY DELIVERY си запазва правото да променя районите на доставка и/или техните граници по своя преценка.

8.1.1. Условия за доставка по градове

 гр. София - доставката е 4,39 лв. 

4,59 лв. за следните райони: в.з. Симеоново-Драгалевци, ВСУ Любен Каравелов, ж.к. Връбница 2, ж.к. Обеля 2, ж.к Свобода, Обеля-Връбница.

4,79 лв. за следните райони: Аерогарата, в.з Беловодски път, в.з. Киноцентъра, в.з. Малинова долина, кв. Горна баня, кв. Горубляне, кв. Република, кв. Симеоново, Суходолска-Околовръстен  път, ТЕЦ София.

5,19 лв. - Абдовица, в.з Бункера, в.з Килиите, в.з Малинова долина - Герена, ж.к. Камбаните, ж.к. София-вилидж, кв. Княжево, кв. Малашевци, кв. Орландовци, м. Детски град, Международен парк на децата по света (Камбаните), Метро-бул.Сливница, кв. Васил Левски, кв. Левски В, кв. Левски Г.

5,59 лв. за следните райони: кв. Враждебна, кв. Суходол, кв. Филиповци.

6,19 лв. за следните райони:  кв. Бенковски, кв. Илиянци.

До районите: Бенковски, Княжево, Илиянци, Суходол, кв. Васил Левски, Левски В, Левски Г, Враждебна, Военна рампа поръчки се изпълняват до 16:00 часа.
Доставката за гр. Банкя и с. Иваняне е 7,59 лв.

  гр. Варна - доставката е 4,39 лв.
Цена на доставка 7,39 лв, за следните райони: к.к. Златни Пясъци, Ривиера, м. Кукудива.
6,19 лв за следните райони: м. Банала чешма, с.о. Манастирски Рид, с.о. Ален Мак, с.о. Дели Сава.
5,39 лв за следните райони: с.о. Балъм дере, к.к Чайка.
5,19 лв за следните райони: м. Малка чайка, Аерогара Варна, м. Радиостанция, м. Ялови ниви
, Западна промишлена зона, Порт Палас, Екопарк Варна.
4.59 лв за следните райони: ж.к Кайсиева градина, м.Атанас тарла, м. Голям пясък, м. Малък пясък, с.о. Планова.

4.79 лв за следните райони: кв. Аспарухово, к.к. Константин и Елена, кв. Виница.

Консумативите, в които се доставя храната, се заплащат отделно, съгласно условията по т. 8.1.3.


  гр. Пловдив - доставката е 4,39 лв. 
Извън града: кв.Коматево и кв.Прослав - доставка 5,59 лв. За район Столипиново не се извършва доставка.

Консумативите, в които се доставя храната, се заплащат отделно, съгласно условията по т. 8.1.3.
  гр. Бургас  - доставката е 4,39 лв.
7,99 лв за следните райони е: кв. Банево, к. Бургаски минерални бани, в.з. Боровете.
6,99 лв. за следните райони: кв. Долно Езерово, кв. Горно Езерово.
5,59 лв. за следните райони: кв. Сарафово, с.о Бизнес парк.
5,99 лв. за следните райони: кв. Лозово.
5,39 лв. за следните райони: ж.к. Меден рудник. 
Консумативите, в които се доставя храната, се заплащат отделно, съгласно условията по т. 8.1.3.
  гр. Русе - доставката е 4,39 лв.
6,49 лв за следните райони: Индустриална зона.
Консумативите, в които се доставя храната, се заплащат отделно, съгласно условията по т. 8.1.3.
   гр. Сандански - доставката е 4,39 лв.
с. Белевехчево, с.Лешница, с. Ново Делчево, с. Поленица - 4,39 лв.
с. Склаве, с. Джигурово, с. Вълково, с. Струма, с. Рибник, гр. Кресна - 5,19 лв.
Консумативите, в които се доставя храната, се заплащат отделно, съгласно условията по т. 8.1.3.
  гр. Петрич - доставка за всяка поръчка 5,19 лв.
с. Първомай, с. Рупите , с. Марикостиново , с. Кавракирово, с. Ръждак, с. Старчево - 5,19лв., с. Михнево - 5,19лв., с. Кулата - 5,19лв.
Консумативите, в които се доставя храната, се заплащат отделно, съгласно условията по т. 8.1.3.

8.1.2. Минималната стойност на поръчка

Минималната стойност на поръчка е 15.99 лв, без включена цена за доставка.

Всички цени, упоменати в менюто са в български лева.

8.1.3. Консумативи

За всяка поръчана основна порция се полага по един безплатен прибор и безплатна кутия. При поръчка на порция суши се полага един безплатен комплект клечки за суши, ако желаете допълнително прибори или клечки е необходимо да ги заплатите.Комплект прибори (вилица, нож и лъжица) е на цена 0,20 лв, комплект клечки за суши е на цена 0,10 лв. При желание от страна на клиент за отделна кутия, допълнителният консуматив е на цена 0.49 лв.
За хартиената опаковка, в която се доставя поръчката, се заплаща цена от 0,15 лв.
В изпълнение стандартите за дейността на Доставчика, за една поръчка могат да бъдат използвани повече от една хартиени опаковки, в зависимост от вида и броя на артикулите.

Промените в настоящите Общи условия се въвеждат в изпълнение изискванията на Директива (ЕС) 2019/904 на Европейския парламент и на Съвета от 05.06.2019 г. относно намаляването на въздействието на определени пластмасови продукти върху околната среда (OBL 155 от 12.06.2019) и приетата с ПМС №354/26.10.2021г. в тази връзка Наредба за намаляване на въздействието на определени пластмасови продукти върху околната среда.
8.1.4. HAPPY DELIVERY гарантира, вкусовите характеристики и хранителни качества на доставените продукти по Вашата поръчка в рамките на 2 (два) часа, считано от момента на поръчката. С оглед на това HAPPY DELIVERY препоръчва да консумирате доставените Ви продукти в рамките на посочения по-горе срок. След този срок HAPPY DELIVERY не носи отговорност за вкусовите характеристики и хранителни качества на доставените продукти.

8.1.5. При констатиране на несъответствие между Вашата поръчка и доставените продукти в количествено и качествено отношение, Вие имате право да предявите рекламация, съгласно Закона за защита на потребителите. За Вашата рекламация е необходимо да ни уведомите в рамките на 60 мин., считано от часа на предаване на поръчката Ви, като уведомлението се счита за подадено, чрез обаждане по телефона на националния Център за приемане на поръчки с номер 0700 19000. Ако Вашето уведомление за рекламация е направено след този срок HAPPY DELIVERY не се задължава да следва политиката за приемане на рекламации.

Разговорите към телефон 0700 19000 се таксуват на цената на един градски разговор, цената за който се определя от индивидуалния тарифен план на всеки потребител с телекомуникационната компания, чиито услуги ползва.

8.1.6. При предявяване на основателна рекламация от Ваша страна Ви предлагаме следните възможности за разрешаване на установения проблем в зависимост от ситуацията, вида и естеството на проблема: 
- Ако продуктът е пица, основно ястие, салата, бургер или тортила, детско меню, десерт, скара, предястие, сос, добавка към суши, гарнитура, напитка или хлебче ние ще Ви го заменим с нов, по-възможно най-бързия начин в рамките на същия ден или ще Ви предоставим ваучер, от който ще можете да се възползвате при следваща Ваша поръчка, който ще се равнява на стойността на сгрешения продукт. 

Ваучерът не може да бъде комбиниран с друг вид отстъпка. 
Ваучерът се използва за плащане на цялата поръчка или част от нея. 
Ваучерът се ползва еднократно, като не може да се ползва за плащане на две или повече поръчки.

Ваучерът се предоставя за период от един месец ( 30- календарни дни) след получаването му.


8.1.7. Във всички случаи на неточно изпълнение на Вашата поръчка, с изключение на тези свързани с недоставен артикул/продукт, Вашата рекламация ще бъде призната за основателна, само ако представите на доставчика продукта, от който сте останали недоволни, в количество, не по-малко от две трети от доставеното. От друга страна, ако клиентът  е изхвърлил поръчката или върне по-малко от две трети от предоставеното му количество, HAPPY DELIVERY не поема отговорност за компенсация.

8.1.8. Гаранциите за време не се отнасят до всички поръчки. Поръчки над 100 лева изискват повече време за приготвяне и поради тази причина се налага удължаване времето на доставка. Всеки клиент ще бъде своевременно информиран за времето на доставка, докато прави своята поръчка или в последствие. 
8.1.9. Настоящата Политика за приемане и удовлетворяване на рекламации, не се прилага при възникване на форсмажорни обстоятелства, в това число и при възникване на причини свързани с неблагоприятни метеорологични условия. 

8.2. ХЕПИ няма задължението и обективната възможност да контролира начина, по който ПОТРЕБИТЕЛЯТ използва предоставяните Услуги, като не носи отговорност за целите и дейността на ПОТРЕБИТЕЛЯ във връзка с използване на Услугите, както и за вида и характера на Потребителското съдържание. ХЕПИ няма задължението да извършва наблюдение на информацията, съхранявана на сървърите му или направена достъпна при предоставяне на Услугите, нито да търси факти и обстоятелства, указващи извършването на неправомерна дейност от страна на ПОТРЕБИТЕЛЯ посредством ползването на Услугите. 
8.3. В съответствие с изискванията на действащото българско законодателство ХЕПИ съхранява информационни материали и ресурси, разположени от ПОТРЕБИТЕЛЯ на сървър на dostavka.happy.bg, и има право да ги предоставя на компетентните държавни органи в случаите, когато това е необходимо за запазване правата, законните интереси и сигурността на ХЕПИ или на трети лица, както и в случаите, когато същите са изискани от съответните държавни органи по надлежен ред. 
8.4. В случай на неизползване на Потребителския профил на ПОТРЕБИТЕЛ в продължение на 60 дни след регистрацията или изтекат 120 дни от последното му използване, ХЕПИ има право да спре без предизвестие достъпа на съответния ПОТРЕБИТЕЛ до Потребителския му профил, да прекрати регистрацията му и да изтрие от сървърите си цялото разположено от него Потребителско съдържание. От момента на прекратяване на регистрацията договорът с ПОТРЕБИТЕЛЯ се счита за автоматично прекратен.
8.5. ХЕПИ има правото да поставя на всяка от страниците на Уебсайта dostavka.happy.bg, включително в Потребителските профили, електронни препратки, рекламни банери и други рекламни форми за стоки и услуги, предлагани от ХЕПИ или трети лица, както и електронни препратки и рекламни банери, сочещи към уебсайтове, намиращи се извън контрола на ХЕПИ. ХЕПИ не носи отговорност за съдържанието, верността и законосъобразността на подобни Интернет страници или ресурси и на услуги или ресурси, които са станали достояние на ПОТРЕБИТЕЛЯ при ползването услугите на Уебсайта dostavka.happy.bg 
8.6. При активиране от страна на ПОТРЕБИТЕЛЯ на възможността за предлагане на рекламно място на блог, ХЕПИ има право, но не и задължение, по своя преценка да поставя на него материали по т. 8.5. В случай, че такива материали бъдат разположени на блога, ХЕПИ се задължава да предостави на ПОТРЕБИТЕЛЯ ...... % от получените от тази реклама приходи. 
8.7. ХЕПИ има право да изпраща търговски съобщения до ПОТРЕБИТЕЛИТЕ, с цел да предложи информация и реклами относно свои собствени или оферирани от други търговски дружества стоки и/или услуги, да прави запитвания по най-различни въпроси, да провежда анкети и други. С приемането на настоящите Общи условия ПОТРЕБИТЕЛЯТ се съгласява да получава търговски съобщения от ХЕПИ. 
8.8. ХЕПИ има право, но не и задължение, по своя преценка и без отправяне на предупреждение да спира достъпа до и/или да премахва Потребителско съдържание, когато същото противоречи на предвидените в настоящите Общи условия изисквания. 
8.9. ХЕПИ няма задължението да спира достъпа до и/или да премахва Потребителско съдържание, публикувано в Уебсайта dostavka.happy.bg по искане на ПОТРЕБИТЕЛЯ, който го е публикувал. 
8.10. ХЕПИ има право по своя прeценка и без отправяне на предупреждение да спира или да ограничава временно достъпа на ПОТРЕБИТЕЛЯ до Услугите по т. 2.3., както и достъпа на други ПОТРЕБИТЕЛИ до разположено от него Потребителско съдържание, когато, по преценка на ХЕПИ или съгласно получена от трети лица информация, ПОТРЕБИТЕЛЯТ ползва Услугите в нарушение на българското законодателство, настоящите Общи условия, добрите нрави или други приложими норми. 
8.11. ХЕПИ си запазва правото временно или трайно да преустановява предоставянето на конкретни Услуги, достъпни чрез Уебсайта dostavka.happy.bg, като уведоми за това ПОТРЕБИТЕЛЯ със съобщение на съответните интернет страници или в Потребителския му профил. 

8.12. ПОТРЕБИТЕЛЯТ има възможност да направи поръчка по телефона /0 700 19000/, чрез уебсайта https://dostavka.happy.bg или чрез мобилното приложение Happy Delivery Mobile и да вземе приготвената поръчка в опаковано състояние, от избран от него ресторант.

8.13. ПОТРЕБИТЕЛЯТ получава:

- 10% отстъпка при вземане на поръчката от ресторанта, при заплащане на цената в брой или чрез пос-терминално устройство.

- 12% отстъпка при вземане на поръчката от ресторанта, при заплащане на цената онлайн, чрез Google pay или Apple pay през мобилното приложение Happy Delivery Mobile или уеб-сайта https://dostavka.happy.bg (изключение правят ресторанти Happy Банкя и Burrata Italiana - Морска гара, при които отстъпката при плащане онлайн, чрез Google pay или Apple pay е 15%).

8.14. Отстъпките по т.8.13. НЕ могат да се съчетават/комбинират с други отстъпки или ценови намаления на артикули (например произтичащи от промокод, ваучер, артикули с намалена цена и др.). При наличие на друг промокод или ваучер, системата автоматично начислява по-високата отстъпка, като ПОТРЕБИТЕЛЯТ има възможност да я премахне и да избере сам тази, която желае да използва.

8.15. При услугата „ВЗЕМИ ОТ РЕСТОРАНТА“/ „PICK UP“, няма изискване за минимална стойност на поръчката.

8.16. За целите на определяне на необходимото време за приготвяне на поръчката, ПОТРЕБИТЕЛЯТ има възможност да маркира опция „сега“ или да посочи друг по-късен час, в който ще вземе поръчката. При маркиране на опция „сега“, приблизителното време за приготвяне на поръчката е ок. 25 минути, като в зависимост от моментната натовареност на избрания от ПОТРЕБИТЕЛЯ ресторант, този срок може да бъде удължен. При финализиране на поръчката, ПОТРЕБИТЕЛЯТ получава информация за очакваното време на приготвяне, след което има възможност да потвърди поръчката или да я да откаже, в случай, че не е съгласен с него.

8.17. ПОТРЕБИТЕЛЯТ е длъжен да се яви в съответния избран от него ресторант, до изтичане на очекваното време за приготвяне, за да приеме поръчката. При закъснение на ПОТРЕБИТЕЛЯ продължило повече от 15 минути, ХЕПИ има право да се свърже с него за уточняване на причините за закъснението. При закъснение на ПОТРЕБИТЕЛЯ да вземе поръчката, което е продължило повече от 60 минути, ХЕПИ има право да анулира поръчката.

8.18. Условията на т.8.1.3, т.8.1.4., т.8.1.5., т.8.1.6. и т.8.1.7. по-горе, се прилагат и към поръчките „ВЗЕМИ ОТ РЕСТОРАНТА“/ „PICK UP“.

8.19. ХЕПИ има право да изисква от ПОТРЕБИТЕЛЯ предварително онлайн заплащане на поръчката (като условие за извършване на доставката) в случаи на поръчки със зададен точен час или за бъдеща дата (т.е. с дата на изпълнение следваща датата, на която е направена поръчката), както и в други случаи по преценка на ХЕПИ.

 

IХ. ИНТЕЛЕКТУАЛНА СОБСТВЕНОСТ 

 

9.1. С разполагането на Потребителско съдържание под каквато и да е форма на Уебсайта dostavka.happy.bg, ПОТРЕБИТЕЛЯТ предоставя на ХЕПИ неизключителното право да го използва, записва, съхранява, разпространява публично в Интернет, включително да предлага достъп на неограничен брой лица до него по начин, позволяващ този достъп да бъде осъществен от място и по време, индивидуално избрани от всеки от тях, без да дължи възнаграждение за това и без териториални ограничения (за целия свят). Правото по предходната алинея се предоставя за времето, за което Потребителското съдържание е разположено на сървър на ХЕПИ, както и за разумен срок след премахването или изтриването му. 
9.2. При използването на Услугите, предмет на настоящите Общи условия, ПОТРЕБИТЕЛЯТ има достъп до разнообразно съдържание и ресурси, които са обект на авторско право или други права на интелектуална собственост на ХЕПИ, на други ПОТРЕБИТЕЛИ или на съответно указаните лица. ПОТРЕБИТЕЛЯТ има достъп до съдържанието с оглед ползването му за лични нужди в съответствие с настоящите Общи условия и няма право да използва, записва, съхранява, възпроизвежда, променя, адаптира или разпространява публично обекти на интелектуална собственост, които са му станали достъпни при ползването на Услугите, освен ако се касае за незначителна по обем информация, предназначена за лично ползване, при условие, че не се увреждат неоправдано законните интереси на авторите или други носители на права на интелектуална собственост, в случай, че копирането или възпроизвеждането се извършват с нетърговска цел, както и в случай, че съответното съдържание е предоставено от него или е получил изричното съгласие на съответните правоносители. Независимо от горното ПОТРЕБИТЕЛЯТ няма право да премахва знаците за търговска марка и принадлежност на друго право на интелектуална собственост от достъпните му материали, независимо дали носителят на съответните права е ХЕПИ или друг ПОТРЕБИТЕЛ. 
9.4. Правата на интелектуална собственост върху всички обекти на интелектуална собственост – материали, бази данни и други ресурси, разположени на Уебсайта, извън Потребителското съдържание, разположено от ПОТРЕБИТЕЛИТЕ на Уебсайта dostavka.happy.bg, са обект на закрила съгласно Закона за авторското право и сродните му права и/или Закона за марките и географските означения, принадлежат на ХЕПИ или на съответно указаното лице, преотстъпило правото на ползване на ХЕПИ и не могат да бъдат използвани в нарушение на действащото законодателство. 
9.5. В случай, че ПОТРЕБИТЕЛЯТ счита, че негови права на интелектуална собственост са нарушени от друг потребител, той следва да уведоми ХЕПИ в писмена форма на посочения в настоящите Общи условия адрес на управление или чрез писмо, изпратено на адреса на електронна поща, посочен за контакт с ХЕПИ. Уведомлението следва да съдържа точно идентифициране на материала, за който се твърди, че е публикуван в нарушение на права на интелектуална собственост, посочване на лицето или лицата, чиито права на интелектуална собственост са нарушени и основанието, на което тези лица са станали носители на съответните права, както и адрес и телефон за контакт с ПОТРЕБИТЕЛЯ. ХЕПИ по своя преценка предприема действията, посочени в т. 11.1. на настоящите Общи условия. 

 

Х. ОТГОВОРНОСТ. ОГРАНИЧАВАНЕ НА ОТГОВОРНОСТТА 

 

10.1. ХЕПИ полага грижи за предоставяне на възможност на ПОТРЕБИТЕЛЯ за нормално ползване на Услугите, но доколкото предоставянето им е безплатно няма задължението и не гарантира, че те ще удовлетворят изискванията на ПОТРЕБИТЕЛЯ, нито че ще бъдат непрекъснати, навременни или сигурни. С приемане на настоящите Общи условия, ПОТРЕБИТЕЛЯТ декларира, че използването на предоставяните Услуги ще бъде изцяло на негов риск и отговорност, а страните се съгласяват, че ХЕПИ не отговоря за евентуално причинени на ПОТРЕБИТЕЛЯ при ползване на предоставяните Услуги вреди. 

10.3. ХЕПИ не носи отговорност за наличността и качеството на стоки и съдържанието на услуги, поставени на вниманието на ПОТРЕБИТЕЛЯ чрез публикуване на Уебсайта на електронни препратки, рекламни банери и съобщения за продажба на стоки и предоставяне на услуги от трети лица и/или чрез прикачване на такива към текста на търговските съобщения, изпращани му на адреса на електронна пощенска кутия, посочен от него при регистрацията му или генериран при регистрацията му. Доколкото действията на тези трети лица не са под контрола на ХЕПИ, то същото не носи отговорност за противоправния характер на дейността на третите лица или за възникването, гарантирането, изпълнението, изменението и прекратяването на поети задължения и ангажименти във връзка с предлаганите от третите лица стоки и услуги, както и не отговаря за претърпени вреди и пропуснати ползи, произтекли от тези отношения. 
10.4. ХЕПИ не носи отговорност за непредоставяне на услугите при настъпване на обстоятелства извън неговия контрол – в случаи на непреодолима сила, случайни събития, проблеми в глобалната мрежа Интернет и в предоставянето на услуги извън контрола на ХЕПИ, проблеми, дължащи се на оборудването на ПОТРЕБИТЕЛЯ, както и при случай на нерегламентиран достъп или интервенция на трети лица във функционирането на информационната система или сървърите на ХЕПИ. 
10.5. ХЕПИ не носи отговорност за вреди, причинени на софтуера, хардуера или съоръженията на ПОТРЕБИТЕЛЯ, или за загуба на данни, произтекли от материали или ресурси, търсени, заредени или използвани по какъвто и да било начин посредством предоставяните Услуги. 
10.6. ХЕПИ не носи отговорност спрямо ПОТРЕБИТЕЛЯ и трети лица, за претърпени вреди и пропуснати ползи, настъпили вследствие прекратяване, спиране, променяне или ограничаване предоставянето на която и да било от Услугите, предоставено за ползване на Услугите, изтриването, връщането, неполучаването, модифицирането, загубването, недостоверността, неточността, или непълнотaта на артикули, съобщения, материали или информация, използвани, записвани или станали достъпни чрез Уебсайта dostavka.happy.bg. 
10.7. Страните приемат, че ХЕПИ не носи отговорност за непредоставянето на Услугите или предоставянето им с влошено качество в следствие на извършвани тестове от страна на ХЕПИ с цел проверка на оборудване, връзки, мрежи и други, както и тестове, насочени към подобряване или оптимизиране на предоставяните Услуги. В тези случаи ХЕПИ предварително уведомява ПОТРЕБИТЕЛЯ за възможното временно непредоставяне, съответно за влошеното качество на Услугите. 
10.8. С приемането на настоящите Общи условия ПОТРЕБИТЕЛЯТ декларира, че осъзнава възможността за евентуални прекъсвания и друг вид затруднения при осъществяване на Интернет връзката до Уебсайта dostavka.happy.bg, които могат да възникнат независимо от положената от страна на ХЕПИ грижа. ПОТРЕБИТЕЛЯТ декларира, че няма да претендира каквито и да било обезщетения от ХЕПИ за пропуснати ползи, претърпени вреди или неудобства, вследствие настъпване на посочените по-горе прекъсвания или затруднения на Интернет връзката, включително и по отношение на капацитета на тази връзка. 
10.9. ХЕПИ не носи отговорност и не дължи обезщетение на лице, чиито лични данни са използвани от друго лице за ползването на Услугите, предоставяни от ХЕПИ, независимо дали е дало или не съгласие за това. 

ХІ. ПРАВА НА ХЕПИ В СЛУЧАЙ НА НЕИЗПЪЛНЕНИЕ НА ЗАДЪЛЖЕНИЯ НА ПОТРЕБИТЕЛ 

11.1. ХЕПИ има правото да спре, ограничи или промени предоставяните на ПОТРЕБИТЕЛЯ Услуги, както и да сезира компетентните държавни органи, ако с поведението си ПОТРЕБИТЕЛЯТ, по преценка на ХЕПИ, нарушава разпоредби на действащото българско законодателство, на настоящите Общи условия или правата и законните интереси на трети лица, както и по всяко време и без предварително предупреждение да спре достъпа до всяко съдържание, разположено на Уебсайта dostavki.happy.bg от ПОТРЕБИТЕЛЯ, за което прецени или получи сведения от трети лица, че противоречи на действащото българско законодателство, на настоящите Общи условия или на техни или чужди права и законни интереси, включително права на интелектуална собственост, до разрешаването на подобен спор с акт на компетентен държавен орган. 
11.2. При получаване на разпореждане от компетентни държавни органи, касаещо Потребителско съдържание, ХЕПИ има правото без предварително предупреждение да спре достъпа до такова Потребителско съдържание или да извърши други действия, съгласно полученото разпореждане. 
11.3. ХЕПИ има правото без предизвестие да дезактивира паролата за достъп до потребителския профил на ПОТРЕБИТЕЛЯ в случай, че по преценка на ХЕПИ ПОТРЕБИТЕЛЯТ нарушава разпоредби на действащото българско законодателство, на настоящите Общи условия или правата и законните интереси на трети лица. В тези случаи ХЕПИ има право да прекрати регистрацията на ПОТРЕБИТЕЛЯ, да преустанови предоставянето на ПОТРЕБИТЕЛЯ на Услугите по т. 2.3. и да изтрие от сървърите си цялото разположено от него Потребителско съдържание. Договорът с ПОТРЕБИТЕЛЯ се счита за автоматично прекратен от датата на прекратяване на регистрацията му. 
11.4. Когато получи информация, която дава достатъчно основания да се предположи, че поведението на ПОТРЕБИТЕЛЯ при ползването на Услугите на Уебсайта dostavki.happy.bg от ПОТРЕБИТЕЛЯ би могло да представлява престъпление или административно нарушение, ХЕПИ има правото по своя преценка да сезира компетентните държавни органи, като им предоставя необходимото съдействие и цялата необходима информация и материали, изискани по надлежния ред, които по преценка на съответния орган биха помогнали за идентифициране на извършителя и доказване на извършеното престъпление или административно нарушение. 
11.5. В горните случаи ХЕПИ не носи отговорност за претърпени вреди и пропуснати ползи от ПОТРЕБИТЕЛЯ или трети лица, настъпили вследствие спирането, променянето или ограничаването на Услугите, прекратяването на договора или предоставяне на информация или изпълнение на разпореждания на компетентните държавни органи. 


 

ХІІ. ОБЕЗЩЕТЕНИЯ 



12.1. ПОТРЕБИТЕЛЯТ е длъжен да обезщети ХЕПИ и всички трети лица за всички претърпени от тях вреди и пропуснати ползи, включително за платени имуществени санкции, адвокатски възнаграждения и други разходи, вследствие на предявени искове от и/или платени обезщетения на трети лица във връзка с материали, които ПОТРЕБИТЕЛЯТ е направил достояние на трети лица или е направил достъпни чрез ползване на предоставените от ХЕПИ Услуги в нарушение на българското законодателство, приложимите чужди закони, настоящите Общи условия или добрите нрави, както и във връзка с други нарушения на задълженията му по настоящите Общи условия. 
12.2. Вън от горното, ПОТРЕБИТЕЛЯТ се задължава да обезщети ХЕПИ за всички вреди, причинени вследствие ползване на предоставените Услуги от трети лица, на които последният е предоставил паролата си или тайните въпрос и отговор в нарушение на настоящите Общи условия. 
12.3. Родителите, упражняващи родителски права, настойниците или попечителите на ненавършило пълнолетие лице, отговарят за всички вреди, причинени от същото на ХЕПИ и на трети лица при регистрацията и ползването на Услугите – предмет на настоящите Общи условия, както и за всички вреди вследствие посочване на неверни данни или неистинност на декларацията по т. 3.3.2, изречение последно. 
12.4. Задълженията на лицата по настоящата т. 12 продължават действието си и след прекратяване на договора с ПОТРЕБИТЕЛЯ. 

 

ХІІI. ЗАЩИТА НА ЛИЧНИТЕ ДАННИ 



13.1. ХЕПИ има право да събира и използва информация относно ПОТРЕБИТЕЛИТЕ. Информацията, чрез която лицето може да бъде идентифицирано, може да включва име, презиме, фамилия, дата на раждане, пол, населено място, електонна поща, както и всяка друга информация, която ПОТРЕБИТЕЛЯТ доброволно въвежда, използва или предоставя при ползване на Услугите на Уебсайта dostavki.happy.bg. С оглед избягване на всякакво съмнение, Потребителското съдържание не се разглежда като лични данни и поради това не е предмет на защитата, предоставяна относно личните данни на ПОТРЕБИТЕЛЯ съгласно настоящите Общи условия. 
13.2. Всеки регистриран ПОТРЕБИТЕЛ чрез своите потребителско име и парола има право на достъп в режим on-line до потребителския си профил, където може да поправя и актуализира своите лични данни, съхранявани от ХЕПИ. 
13.3. Фирма „ХЕПИНЕС“ ЕООД е вписана в регистъра на администратори на лични данни под номер 19791, съгласно удостоверение от КЗЛД номер 19791 / 21.10.2010 г. ХЕПИ полага дължимата грижа за събирането, обработването и съхраняването на личните данни на ПОТРЕБИТЕЛИТЕ, при стриктно спазване на разпоредбите на Закона за защита на личните данни. 
13.4. ХЕПИ полага дължимата грижа и отговаря за защита на информацията за ПОТРЕБИТЕЛЯ, станала му известна по повод на предоставяне на Услугите, предмет на тези Общи условия, освен в случаите на непреодолима сила, случайно събитие или злоумишлени действия на трети лица, както и в случаите, при които ПОТРЕБИТЕЛЯТ сам е направил достъпна тази информация за трети лица. 
13.5. В регистрационната форма, попълвана от ПОТРЕБИТЕЛЯ при сключване на договора, ХЕПИ ясно обозначава задължителния или доброволния характер на предоставяне на данните и последиците от отказ за предоставяне. С изразяване на съгласие с настоящите Общи условия ПОТРЕБИТЕЛЯТ се съгласява информацията за него да бъде обработвана по предвидения в тях ред. 
13.6. ХЕПИ събира и използва информацията по т. 13.1 за целите, предвидени в настоящите Общи условия, включително за предлагане на нови услуги на потребителите, предлагане на оферирани от други лица стоки и/или услуги, за промоции, организиране на томболи, запитвания, за статистически и всякакви други цели, като с регистрирането си за ползване на Услугите, ПОТРЕБИТЕЛЯТ се съгласява да получава търговски съобщения, изпращани от ХЕПИ. Описаните цели, за които може да се използва информацията, не са изчерпателно изброени и не пораждат задължения за ХЕПИ. 
13.7. С приемането на настоящите Общи условия, ПОТРЕБИТЕЛЯТ се съгласява с обработването на личните му данни за целите на директния маркетинг. ПОТРЕБИТЕЛЯТ има право да възрази срещу обработването на личните му данни за целите на директния маркетинг, като изпрати писмено съобщение до ХЕПИ на посочените адрес или emai за контакти. ПОТРЕБИТЕЛЯТ има право да бъде уведомен преди личните му данни да бъдат разкрити за пръв път на трети лица или използвани от тяхно име за целите на директния маркетинг като му бъде предоставена възможност да възрази срещу такова разкриване или използване. 
13.8. ХЕПИ се задължава да не редактира или разкрива никаква лична информация за ПОТРЕБИТЕЛЯ или за ползването от него на Услугите и да не предоставя събраната информация на трети лица – държавни органи, търговски дружества, физически лица и други, освен в случаите когато: 
а/ това е предвидено в настоящите Общи условия или ПОТРЕБИТЕЛЯТ е дал изричното си съгласие при регистрацията или в по-късен момент; 
б/ това е необходимо за изпълнение на нормативно установено задължение на ХЕПИ; 
в/ информацията е изискана от държавни органи или длъжностни лица, които според действащото законодателство са оправомощени да изискват и събират такава информация при спазване на законово установените процедури; 
г/ информацията относно личните данни се предоставя на служители или подизпълнители на ХЕПИ за дейности по администриране на същия и ползването на Услугите; 
д/ други посочени в закона случаи. 
13.9. При използване на Уебсайта dostavki.happy.bg, ХЕПИ има правото автоматично да запазва определена информация, която компютър или друго крайно устройство на ПОТРЕБИТЕЛЯ изпраща към сървър на ХЕПИ във връзка с активността на ПОТРЕБИТЕЛЯ. Информацията се съхранява в лог-файлове на сървъри на ХЕПИ и може да включва IP адреса на ПОТРЕБИТЕЛЯ, дата и час, в който е посетена съответната страница от Уебсайта dostavki.happy.bg, времето прекарано на нея и др. В допълнение, ХЕПИ съхранява IP адреса на ПОТРЕБИТЕЛЯ, както и всяка друга информация, необходима за идентифициране на ПОТРЕБИТЕЛЯ и възпроизвеждане на електронното му изявление по т. 3.2., съответно т. 3.3.1 за приемане на Общите условия, в случай на възникване на правен спор. 
13.10. ХЕПИ има право, но не и задължение, да инсталира върху компютър или друго крайно устройство на ПОТРЕБИТЕЛЯ кукита (cookies) – малки текстови файлове, които се запазват от Интернет страница чрез Интернет сървър върху твърдия диск на ПОТРЕБИТЕЛЯ и дават възможност за възстановяване на информация за ПОТРЕБИТЕЛЯ, като го идентифицират, както и за проследяване на действията му. 

 

ХІV. ПРЕКРАТЯВАНЕ И РАЗВАЛЯНЕ НА ДОГОВОРА 



14.1. Освен в случаите, предвидени в настоящите Общи условия, договорът между страните се прекратява и при настъпване на някое от следните обстоятелства: 
а/ преустановяване на дейността на ХЕПИ или прекратяване на поддържането на Уебсайта dostavki.happy.bg; 
б/ взаимно съгласие на страните за прекратяването; 
в/ други предвидени в закона случаи. 
14.2. В случай на прекратяване на договора между страните на каквото и да е основание, ХЕПИ има право да спре незабавно достъпа на съответния ПОТРЕБИТЕЛ до потребителския му профил, да прекрати регистрацията му и да изтрие от сървърите си цялото разположено от него Потребителско съдържание, при спазване на изискванията на приложимото законодателство. В случай на прекратяване на договора ХЕПИ не носи отговорност за претърпени вреди и пропуснати ползи от ПОРЕБИТЕЛЯ или трети лица, настъпили вследствие на спирането на достъпа на ПОТРЕБИТЕЛЯ до потребителския му профил, прекратяването на регистрацията му, изтриването на разположеното от ПОТРЕБИТЕЛЯ Потребителско съдържание от сървърите на ХЕПИ, както и вследствие предоставянето на информация или изпълнение на разпореждания на компетентните държавни органи. 

 

ХV. ДРУГИ УСЛОВИЯ 



15.1. Предвидените в договора и настоящите Общи условия писмени или елекртонни изявления и съобщения се считат за валидно извършени, ако са направени под формата на писмо с обратна разписка, факсимилно съобщение, електронна поща, натискане на виртуален бутон в Уебсайта dostavki.happy.bg и други подобни, доколкото изявлението е записано технически по начин, който дава възможност да бъде възпроизведено. 
15.2. С приемане на настоящите Общи условия и сключване на договор помежду си, страните изразяват съгласието си да считат отправените електронни изявления помежду им за получени с постъпването им в посочената от адресата информационна система, без за това да е необходимо изрично потвърждаване. Когато ХЕПИ е адресат на изявлението, то за постъпване на изявлението в посочена от адресата информационна система се счита постъпването му в POP3 сървърите на ХЕПИ. Когато ПОТРЕБИТЕЛЯТ е адресат на изявлението, то за постъпване на изявлението в посочена от адресата информационна система се счита постъпването му в посочената при регистрацията му електронна пощенска кутия, разположена на сървър в рамките на съответния адресиращ кутията домейн. 
В случай, че ПОТРЕБИТЕЛЯТ е посочил невалидна електронна пощенска кутия, то изявлението ще се счита за получено само с изпращането му от ХЕПИ, дори ако не е било получено. 
15.3. Страните се съгласяват, че в случай, че някоя от клаузите по настоящите Общи условия се окаже недействителна, това няма да влече недействителност на договора, на други клаузи или негови части. Недействителната клауза ще бъде заместена от повелителните норми на закона или установената практика. 
15.4. Уебсайтът dostavki.happy.bg се поддържа от ХЕПИ посредством техническо оборудване, разположено на територията на Република България. ХЕПИ не гарантира и не носи отговорност за достъпността и надлежното предоставяне на Услугите на Уебсайта dostavki.happy.bg извън територията на Република България, както и в частност населените места в които не се осъществява доставка могат да се използват само неплатени услуги. В случай, че ПОТРЕБИТЕЛЯТ ползва Услугите, предмет на настоящите Общи условия, извън територията на Република България, ПОТРЕБИТЕЛЯТ е единствено отговорен за спазване на приложимото законодателство съобразно с мястото на ползване на Услугите. 
15.5. За всички неуредени от настоящия договор въпроси се прилагат разпоредбите на действащото законодателство на Република България. 
15.6. Всички спорове между страните се решават в дух на разбирателство и добра воля. В случай, че съгласие не бъде постигнато, всички неразрешени спорове, породени от договора между страните или отнасящи се до него, включително спорове, породени или отнасящи се до неговото тълкуване, недействителност, изпълнение или прекратяване, както и спорове за попълване на празноти в договора или приспособяването му към нововъзникнали обстоятелства, ще бъдат разрешавани от компетентния по действащото българско законодателство съд. 

Според действащата законодателна система продажбата на алкохол и цигари е забранена за лица под 18-годишна възраст. При съмнение от страна на доставчика по време на финализиране и предаване на направената поръчка, клиентът се задължава да удостовери и покаже личната си карта. 
В случай, че клиентът е лице под 18-годишна възраст, алкохол или цигари няма да бъдат предадени и ще бъдат върнати в обслужващо зоната за доставка заведение. 

В случай, че клиент желае да откаже направена поръчка,това може да стане в рамките на 3 минути след приеманието й, и отказът може да бъде удовлетворен, след позвъняване на 0700 19 000. При отказ от страна на клиент след 3-тата минута същият се добавя в база данни „Черен списък” – списък от клиенти, чиито поръчки няма да бъдат изпълнявани. 

Настоящите Общи условия са приети с решение на ЕСК на "ХЕПИНЕС" ЕООД от 05.07.2010 г. и влизат в сила от 05.07.2010 г. 

Настоящите Общи условия са променени на 02.04.2024г.

Няма намерени продукти.
Въведете минимум 4 символа.

Въведете дума или израз за да откриете желаните от вас продукти.