happy logo loading animation

Бонусни условия

УСЛОВИЯ И ПРАВИЛА НА БОНУСНА ЛОЯЛНА ПРОГРАМА

 

ЧАСТ 1. ОФИЦИАЛНИ ПРАВИЛА
2.1. Клиентите на Happy Доставка, поръчващи през интернет страницата са длъжни да спазват условията и разпоредбите на описаните по-долу правила на бонусната програма, наречени Официални правила на бонусната програма..
2.2. Happy Доставка си запазва правото да променя или допълва официалните правила на бонусната програма, като промените влизат в сила след предварителното им публикуване на интернет страницата на Happy Доставка – www.dostavka.happy.bg.
2.3. С всяка своя поръчка в официалната интернет страница на Happy Доставка участниците се обвързват с гореописаните Официални правила и се съгласяват да спазват техните условията.

Част 2. ТЕРИТОРИЯ НА ПРОВЕЖДАНЕ НА БОНУСНАТА ПРОГРАМА
2.1. Бонусната програма е валидна единствено, при поръчка през официалната интернет страница на Happy Доставка - www.dostavka.happy.bg от ресторанти Хепи. Достъпна е само за регистрирани потребители, които правят поръчки чрез вече създаден профил.

ЧАСТ 3. ПРАВО НА УЧАСТИЕ
3.1. Бонусната програма е активна и валидна за всички физически лица, които поръчват през официалната интернет страница на Happy Доставка и правят поръчки от ресторанти Хепи чрез вече създаден профил – www.dostavka.happy.bg.

ЧАСТ 4. МЕХАНИЗЪМ ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА БОНУСИ ПО БОНУСНАТА ПРОГРАМА НА HAPPY ДОСТАВКА
Въз основа на реализиран оборот от поръчки, от ресторанти Хепи, за всеки календарен месец през официалната интернет страница на Happy Доставка, всеки клиент печели паричен бонус, който може да използва в рамките на следващият календарен месец за заплащане при поръчка (сумата от заплатената цена за доставка не калкулира бонус). 
Бонусът е валиден за един месец – следващият календарен месец след месеца, в който клиента е реализирал съответния оборот. След изтичане на календарният месец бонуса става невалиден. Бонусът се използва за плащане на поръчка, като не включва доставката, тя се заплаща от клиента независимо от стойноста на бонуса. Бонусът се ползва еднократно, не може да се ползва за плащане на две или повече поръчки. Стойността на поръчката не трябва да бъде по-ниска от стойността на генерираният бонус.

Бонусите, които клиента получава, за реализиран оборот от поръчки, от ресторанти Хепи, през официалната интернет страница на Happy Доставка, www.dostavka.happy.bg, за календарен месец са следните:

- при обща сума на поръчки за един календарен месец между 250-350 лв., клиентът получава бонус от 3 лв., който може да използва за плащане на част или цяла поръчка през следващия календарен месец;

- при обща сума на поръчки за един календарен месец между 350-500 лв., клиентът получава бонус от 5 лв., който може да използва за плащане на част или цяла поръчка през следващия календарен месец;
- при обща сума на поръчки за един календарен месец между 500-750 лв., клиентът получава бонус от 15 лв., който може да използва за плащане на част или цяла поръчка през следващия календарен месец;
- при обща сума на поръчки за един календарен месец между 750-1000 лв., клиентът получава бонус от 25 лв., който може да използва за плащане на част или цяла поръчка през следващия календарен месец;
- при обща сума на поръчки за един календарен месец между 1000-1250 лв., клиентът получава бонус от 35 лв., който може да използва за плащане на част или цяла поръчка през следващия календарен месец;
- при обща сума на поръчки за един календарен месец над 1250 лв., клиентът получава бонус от 50 лв., който може да използва за плащане на част или цяла поръчка през следващия календарен месец.


Бонусът не може да бъде комбиниран с друг вид отстъпка.

 


ЧАСТ 5. ОТГОВОРНОСТ
5.1. Happy Доставка не носи отговорност в случай, че поради неконтролируеми и независими от него технически или други причини, клиентът няма достъп до официалната интернет страница на Happy Доставка (www.dostavka.happy.bg), сметка от поръчка не се е регистрирала към общата сума за календарния месец или след привършването на календарния месец, клиентът не може да ползва своя спечелен бонус.
5.2. Happy Доставка не отговаря и няма да бъде страна по спорове и/или съдебни дела за използване на спечелените бонуси.
5.3. Спорове относно правото на собственост върху бонус не прави невалидно присъждането на такъв от страна на Happy Доставка.

ЧАСТ 6. ЗАМЕНЯНЕ И ПРЕОТСТЪПВАНЕ НА БОНУСИ. ОТСЪСТВИЕ НА ПАРИЧЕН ЕКВИВАЛЕНТ
6.1. Спечелените бонуси са лични, не могат да бъдат преотстъпвани или заменяни и нямат паричен еквивалент.

ЧАСТ 7. ПРЕКРАТЯВАНЕ НА БОНУСНАТА ПРОГРАМА
7.1. Happy Доставка има неотменимо право да прекрати бонусната програма по всяко време, обявявайки това в съответствие с Част 1 от тези правила, в случай че констатира злоупотреби, масово нарушаване на правилата, както и при възникване на форсмажорно обстоятелство или при други обективни причини. В тези случаи на клиентите не се дължи компенсация и не се допуска връщане на продукта.

ЧАСТ 8. СПОРОВЕ
8.1. Спорове между Happy Доставка и клиенти, възползващи се от бонусната програма, се решават съгласно настоящите правила, както и по взаимна договорка. При невъзможност за постигане на такава, спорът се решава от компетентните съдилища в Република България.

Няма намерени продукти.
Въведете минимум 4 символа.

Въведете дума или израз за да откриете желаните от вас продукти.